איך לעשות קקי מהר

איך לחרבן מהר

איך לעשות קקי מהר? מתקשה לחרבן? רוצה סיוע מקצועי? להלן מדריך חינמי ומהיר להבנה מדוע קשה לך לעשות קקי, איך אפשרי לעשות קקי מהר בכל גיל (לקטנים, נערים וגדולים) ומה השיטות של הסבתות "כיצד לעשות חרא מהר"

קקי זה משהו שכולנו צריכים לעשות. אבל זה יכול להיות דבר קשה לעשות בשירותים ציבוריים. יש הרבה מוצרים וכלים בשוק שבהם אתה יכול להשתמש כדי להפוך את הקקי שלך למהיר וקל יותר.

ישנם יתרונות רבים בשימוש בכלים אלה, כגון היכולת להשתמש בהם בשירותים ציבוריים, היכולת להתמקד בדברים אחרים בזמן שאתה עושה עסקים שלך, ושירותים נקיים יותר.

הדרך הטובה ביותר להפוך את הקקי שלך למהיר יותר היא באמצעות ערכת חוקן. ערכה זו תעזור לכם להיפטר מכל פסולת שעלולה לסתום את האסלה או צינור הניקוז לפני שהיא מגיעה למערכת הביוב.

מדוע חשוב לעשות קקי?

חשוב לעשות קקי כי זה עוזר לגוף שלך להיפטר מפסולת. קקי יכול גם לעזור לך לנהל את יציאותיך, דבר שיכול להיות לא נוח וקשה אם אתה לא יודע מה לעשות.

גוף האדם מורכב מכ-60% מים, ולכן כאשר אנו הולכים לשירותים, אנו צריכים לשחרר את המים הללו על מנת שיוסרו מגופנו. כאשר אתה סובל מעצירות, הפסולת המצטברת עלולה להוביל לבעיות בריאותיות חמורות כמו טחורים או התקף לב.

אנשים רבים מתקשים ללכת באופן קבוע או בכלל כי הם לא יודעים איך ומה עליהם לעשות כדי שזה יקרה בעצמם. זה רעיון טוב לאנשים שמתקשים לעשות קקי או הורים טריים עם יילודים שאולי אין להם זמן

קקי הוא חלק חשוב מחיי היום יום שלנו. הכרחי לנו לסלק את הפסולת שאנו מייצרים ולהמריץ מחדש את הגוף שלנו. קקי חשוב גם כיוון שהוא עוזר לנו לשמור על מערכת עיכול בריאה ומונע מחלות כמו סרטן, כיבים ודלקת דיברטיקוליטיס.

חשיבותו של הקקי עשויה להשתנות בהתאם למצבו הבריאותי ולאורח החיים של האדם. לדוגמה, אנשים הסובלים מתת משקל או סוכרת עשויים להזדקק לקקי לעתים קרובות יותר מאשר אנשים בריאים.

כל כמה זמן צריך לעשות קקי?

קקי הוא תהליך טבעי שצריך לטפל בו. אבל לא תמיד קל לעשות זאת. יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להפוך את התהליך לקל ונוח יותר.

אם יש לך בעיה עם עצירות, שלשולים או כל דבר אחר, חשוב לקבל עזרה מהרופא שלך לפני שתנסה כל אחת מהטכניקות הללו.

זה אולי נראה כמו שאלה מוזרה אבל היא שאלה שאנשים רבים שואלים את עצמם בשלב מסוים בחייהם – "האם חשוב לעשות קקי?" התשובה משתנה בהתאם לאדם ולפי ההרגשה שלו לגבי יציאותיו.

יש הרבה סיבות למה אנשים עושים קקי. חלקם כוללים את הצורך לשחרר גז, לסלק פסולת ולהיפטר ממזון לא מעוכל. הצורך ביציאות הוא אחד הדברים הכי טבעיים בעולם.

האם חשוב לעשות קקי? כן ולא. קקי לא כל כך חשוב במקרים מסוימים, אבל זה מאוד חשוב במקרים אחרים כמו כאשר יש לך זיהום או מחלה כי אתה רוצה לוודא שהגוף שלך בריא ומתפקד היטב.

חשוב גם לעשות קקי כאשר את בהריון מכיוון שזה עוזר למנוע בעיות מסוימות כמו לחץ דם גבוה או רמות נמוכות של סוכר בדם במהלך ההריון.

שיטות מהירות לעשות קקי

תרופות סבתא יכולות לסייע בהנעת הפרשה מוצקה תוך מספר שעות.

1+2. קח תוסף סיבים
תוספי סיבים נגישים מיידית ומוצלחים בהפעלת הפרשות מוצקות, אם תזונה דלת סיבים היא הסיבה לחסימה שלך. הם פועלים על ידי הוספת מסה, או נפח, לצואה שלך. זה מסייע לדחוף עם הצואה דרך איברי העיכול שלך אל מחוץ לגוף שלך.

אתה יכול לרכוש תוספי סיבים באמזון. להלן כמה רגילים:

סידן polycarvophil (FiberCon)
פסיליום (Metamucil, Konsyl)
מתילצלולוזה (ציטרוצל)
אכלו מנה של מזון עתיר סיבים
נסה את מקורות המזון האלה שעשירים בסיבים:

שיבולת שועל
לחם דגנים מלאים או שיבולת שועל
ירקות חוטים ומוצרים אורגניים
אורז ושעועית
הקפד לשתות צרורות מים עם זני המזון האלה, שכן זה יעזור בנוסף לדחוף את הצואה שלך דרך המסגרת שלך.

3. שתו כוס מים
הידרציה מתאימה – בדרך כלל איפשהו בסביבות שמונה כוסות 8 אונקיות של נוזל שקוף מדי יום – היא חיונית לעשיית צרכים רגילה. במקרה של חוסר תחושה שאתה חסום ולא שתית מידה מספקת של מים, הברקה של כוס מים עצומה או נוזל שקוף אחר עלול לגרום לעשיית צרכים.

4. קח אנרגיזר משתן
חומרים משתנים נועדו להכריח עשיית צרכים על ידי לחיצה על דרכי העיכול. אתה יכול להשיג חומרי אנרגיה ללא מרשם בבית המרקחת הסמוך שלך. כמה אפשרויות מפורסמות כוללות:

ביסקודיל (Dulcolax, Ducodyl, Correctol)
sena-sennosides (סנוקוט)
5. קח אוסמוטי
תרופות משתנות אוסמוטיות פועלות באופן מעט ייחודי בניגוד לתרופות מעיים אנרגטיות. הם נועדו לסייע בהעברת נוזלים דרך המעי הגס. כמה דגמים כוללים:

מגנזיום הידרוקסיד (חלב פיליפס של מגנזיה)
פוליאתילן גליקול (MiraLAX)
מגנזיום ציטראט
לקטולוז (גביש)
עם פתרון של מומחה, אתה יכול לקבל פוליאתילן גליקול בעל חוזק גבוה יותר, הנקרא בנוסף Stake (Golytely, Nulytely).

6. נסה משתן משחה
משחות משתנות, למשל, שמן מינרלי מוסיפים פרווה חלקה למחלקי מערכת העיכול שלך, ומאפשרים לצואה לעבור דרך המעי הגס שלך החוצה מהגוף שלך על אחת כמה וכמה ללא כל בעיה. קח שמן מינרלי משהו כמו שעתיים אחרי סעודת הערב שלך. צפו שהתוצאות בתוך שש צריכות שמונה שעות.

7. השתמשו במרכך צואה
סיבה נורמלית אחת לחסימה היא התייבשות, שעלולה לגרום לצואה קשה. שימוש במרכך צואה, למשל, דוקוסאט נתרן (קולאס) או סידן דוקוסאט (Surfak), יכול להרטיב את הצואה על ידי משיכת מים מאיברי העיכול שלך. זה מאפשר לצואה לעזוב את הגוף שלך יותר.

8. נסי להתקלח
ישנם כמה סוגים של ניקוי מעיים שאתה יכול לנסות. ספוגיות פועלות על ידי הרפיית צואה עד כדי יצירת הפרשה מוצקה. כמה סוגים רגילים של מקלחות משלבים נתרן פוספט (ארמדה), אבקת סבון וטיהור מי ברזים. גלה על דרכים מתאימות לשליטה בטיהור.

9. נסה פתיל
נרות רקטליות מסייעות בנוסף להעצמת הפרשות מוצקות על ידי מרכך צואה. נסה פות גליצרין או ביסאקודיל, שתוכל למצוא בבית המרקחת השכונתי שלך.

10. הגדר בצורה סקוואט לשטויות
תביא שרפרף קטן לשירותים שלך בפעם הבאה שאתה באמת רוצה לעשות שטויות. הנחת כפות הרגליים על שרפרף לפני חדר השירותים בזמן שאתה מטומטם – כך שהגוף שלך נמצא בעצם בתנוחת שפופה ולא במצב ממוקם – יכולה לסייע לך במתן צואה מבלי להילחץ.

11. קבל קצת פעילות
פעילות קלה, כמו טיול או ריצה, יכולה להעצים הפרשות מוצקות על ידי הרחבת זרם הדם בכל חלקי האמצע שלך.

12. נסה לשפשף את הגב של המעי הגס
לישה של המעי הגס יכולה לסייע בהנפשת הקרביים.

==

אורח חיים שינויים שיכולים לעזור לך לחרבן מהר
ההדרכה לעיל יכולה לסייע בהעצמת פריקה מוצקה מהירה כדי לשכך אי נוחות חולפת. עם זאת, חלק משינויים בדרך החיים יכולים גם לשמור על החסימה שלך תחת שליטה לנצח. למען עקביות, נסה להפוך את העצות הללו לחלק מהנטייה היומיומית שלך.

הוסף יותר סיבים לשגרת האכילה שלך, עם מזונות חדשים שגדלו מהאדמה, ירקות, שעועית ודגנים מלאים. אתה צריך לצרוך איפשהו בסביבות 14 גרם של סיבים כל יום עבור כל 1,000 קלוריות במשטר האכילה שלך. אם אתה באמת רוצה לקחת תוסף סיבים עבור חסימה מתמשכת, התחל עם מנה נמוכה והגדל ככל שתסבול. עבור אנשים מסוימים, הרבה סיבים יכולים לגרום לנפיחות.
התאמן ברוב ימות השבוע בהליכה יומיומית, ריצה, רכיבה על אופניים, שחייה או סוג אחר של פעילות. פעילות קלה שומרת על זרימה מתאימה ויכולה לשמור על תחושת הקרביים.
פוליש הרבה נוזלים – לרוב מים ונוזלים צלולים אחרים – בעקביות. לכו על זהב שמונה כוסות 8 אונקיות של נוזלים צלולים בכל יום.
תתמודד עם הלחץ שלך.
לעולם אל "תחזיק" את השרפרף שלך.

מתי לפנות למומחה
סתימה מתמשכת יכולה לגרום לאדם לנסות להתאפס בסידורים ובתרגילים היומיומיים שלו. בהנחה שהסתימה שלך נמשכת יותר משבוע ואינה עונה לטיפול, עכשיו זה הזמן האידיאלי לפנות למומחה כדי למנוע מטרות אמיתיות. פנה למומחה מיד בהנחה שהחסימה שלך מצטרפת על ידי עייפות, חולשה, מעיכה או התקפים.

איך לעשות קקי מהר