איך לעשות סקס בפעם הראשנה?

sex

בהזדמנות שמישהו הודיע ​​לך שאתה לא צריך להכין כלום והכל יגיע אליך כרגיל – הם מחוץ לבסיס. כולנו יכולים להסתדר עם מעט סידורים אז אנחנו לא מופתעים מכל נסיבות שעלולות לצוץ. עיינו על מין, טכניקות לביטוח, זיהומים שנשלחו פיזית, איברי מין ואזורים ארוגניים. ואז, בשלב זה, ודא שיש לך את כל מה שאתה יכול לדרוש כמו קונדומים ומשחות. אתה יכול לבחור כמה סוגים בכל בית מרקחת אם אתה לא יודע מה יעבוד הכי טוב – בקש אותם באינטרנט או בקש משותף ללכת איתך בהנחה שאתה חרד.

האם זה יכאב?
חלק גדול מאי השקט הכרוך בקיום יחסי מין באופן מעניין מתמקד בשאלה אם זה יכאב. בהנחה שאתה נרגע, מרגיש טוב ומתמקד בגוף שלך, סביר להניח שלא יהיו ייסורים. מה שאתה יכול להרגיש הוא מגע של אי שקט מכיוון שהחוויה הזו שונה ממך.

בהנחה שאתה באמת מרגיש ייסורים, זה ללא ספק נגרם על ידי שחיקה. שחיקה במהלך יחסי מין חודרניים מתרחשת כאשר אין מספיק שמן נרתיקי כדי להקל על מעבר של משהו הנכנס לנרתיק שלך. השתתפות בהרבה משחק מקדים יכול להחיות את הנרתיק כדי להתברר כמשומן יותר.

שימוש בגריז יכול להפוך את המגע לנעימים ומקסימים יותר.

האם יהיה לי אורגזמה?
בנקודה שבה אתה והשותף שלך מוצאים דרך כלשהי לעסוק בקשרים מיניים בצורה מעניינת, אתה יכול לקבל שזה יהיה מעולם אחר כפי שנראה שהוא מתואר בקביעות בסרטים. עם זאת, ניתן להעלות על הדעת שהפעם הראשונה שלך לא תהיה כמעט חלקה או מסודרת מסביב.

עבור אנשים מסוימים, הפעם הראשונה שלהם היא בעיה לא רגועה ובמידה מסוימת מביכה. מה גם ששניכם עלולים להיות מודאגים. בתנאים כאלה, השגת אורגזמה יכולה להיות מטרידה. זה לגמרי רגיל. האמת, סקס ללא שיא יכול להיות מקסים מאוד ועשוי להיות דרך הגונה עבור עצמך וגם עבור השותף שלך להתממשק נוסף.

האם אוכל להיכנס להריון תוך קיום יחסי מין באופן מעניין?
יש אגדה במסדרים חברתיים מסוימים שאי אפשר להיכנס להריון כשאתה עוסק בקשרים מיניים בצורה מעניינת. זה מטעה. בהנחה שהתחלת בעבר לקבל מחזור, את יכולה להיכנס להריון בהנחה שיש לך יחסי מין.

אם אתה מעדיף לא להיכנס להריון, אתה צריך להשתמש באסטרטגיית מניעת התעברות בכל שלב שאתה לוקח חלק במין.

סקס בפעם הראשונה: דרכים להפחתת אי שקט
בהנחה שאתה עוסק בקשרים מיניים בצורה מעניינת, אתה עלול להרגיש חסר מנוחה. זה נורמלי ואופייני לחלוטין. יש המון דברים שאתה יכול לעשות כדי להתמודד עם העצבנות הזו.

שותף נכון
כמה בדיקות מראות שאתה חייב לקבל הגשמה נפשית וממשית גם כאשר אתה מקיים יחסי מין עם מישהו שאתה סומך עליו ושיש לך מערכת יחסים עקבית איתו. להיות עם מישהו שאתה סומך עליו יכול לעזור לך להרגיש בטוח יותר ולחוות יותר את אותו הדבר.

מקום נוח
אם יש לך רצון לעסוק בקשרים מיניים ובכל זאת יש לך השקפה חסרת מנוחה לגבי זה, תכנן לעשות זאת במקום שנראה לך נעים. אזור חדש או מביך עלול להקשות על איפוס מה קורה ולקחת חלק במתרחש.

משחק מקדים
עצבנות בכל פעם שאתה מקיים יחסי מין לראשונה היא נורמלית. בכל מקרה, משחק מקדים עשוי לסייע בהפחתת הרגשות חסרי המנוח שלך. משחק מקדים כולל הרבה מאוד נשיקות ומגע, שיכולים לעזור לך להרגיש יותר בסדר עם הגוף שלך כמו גם עם זה של השותף שלך.

התקדם לאט
טונה של עצבנות יכולה לצוץ מתוך ניסיון למהר בסקס כדי להגיע לשלב הבא. אתה יכול בסופו של דבר לחשוב מה אתה צריך לעשות ומה אתה צריך לעשות מיד. בתנאי שזה נכון, עצרו לדקה כדי לקבע את עצמכם ולהפנות זרקור על ההווה, ולאפשר לדברים להתרחש כרגיל.

אנשים מסוימים ממהרים להגיע לשיא. נטילת זמן רב ככל הדרוש והשתתפות בטיול יכולים להפוך את המין לחוויה משוחררת ומקסימה יותר.

נסה פעם אחרת
זה נחשב מאוד נורמלי להיות פעם ראשונה לא בדיוק נפלאה. בכל מקרה, זה לא אומר שסקס יהיה נורא כל הזמן. לא מעט דברים יכולים להוסיף למפגש שלא בדיוק מספק את תקוותיך.

אתה יכול כל הזמן לנסות פעם נוספת פעם אחרת כשאתה מרגיש יותר טוב. עם זאת, אינך מחויב להתמקד בהזדמנות מאוחרת יותר, באותו היגיון. ההזדמנות הטובה ביותר לקיים יחסי מין היא הנקודה שבה אתה בטוח שאתה צריך את זה, לא בדיוק כשהשותף שלך צריך אותך.

סקס בפעם הראשונה: קודם כל ביטחון!
במקרה שאתה חושב לעסוק בקשרים מיניים בצורה מעניינת, אתה צריך לדעת על דרכים להגן על עצמך מפני מין מסוכן. קיום יחסי מין לא מוגנים יכול לתקשר עם מחלות. זה יכול גם לגרום להריון לא רצוי.

התרחק ממחלות מין
ההימור על זיהומים הוא הרבה יותר גבוה בסיכוי שלא תשתמש בביטוח כשאתה מקיים יחסי מין. כמה זיהומים שנשלחו פיזית (STIs) כוללים:

כלמידיה
HIV/עוזר
הפטיטיס B ו-C
הרפס
עַגֶבֶת
זִיבָה
בעוד שחלק מהמחלות הללו ניתנות לטיפול באמצעות מרשם נגד זיהומים, חלקן חסרות תקווה ויכולות לקבל הצעות רווחה אמיתיות. ל-HIV אין תיקון, אולם ישנן תרופות שיכולות לחנוק את הזיהום לחלוטין. ללא טיפול, HIV יכול להיווצר ל-Helps, שאין לו תיקון. שימוש בקונדומים כאשר אתה לוקח חלק במין יקטין בצורה מדהימה את ההימור של מחלת STI.

מְנִיעַת הֵרָיוֹן
מלבד אם אתה מתכוון להביא ילד לעולם, אתה צריך להשתמש באסטרטגיות מניעתיות כדי להפחית את ההסתברות להריון.

אתה יכול להחליט על טכניקות הפרעה כמו קונדומים, קיבה או כיסויים. אלה מונעים מהזרע להגיע לביצית. טכניקות שונות, בדומה לגלולה למניעת התעברות, משנות את הכימיקלים שלך כדי להבטיח שביצית לא תימסר. רק קונדומים מגנים הן מפני הריון והן מפני מחלות מין, אך חשוב לזכור ששום אסטרטגיית ביטוח אינה חזקה ב-100%.

בהנחה שאתה מבולבל מאיך לעסוק בקשרים מיניים באופן מעניין, זו שיטה אופיינית לחלוטין להרגשה. בדרך כלל זה צפוי להיות חסר מנוחה, עם זאת להיות עם השותף הנכון במקום נוח ולקחת דברים בהדרגה יכולה לעזור. הקפד לעשות חזרות על מין בטוח כדי להתרחק מהריונות ספונטניים ומזיהומים שנשלחו פיזית.

דילוג לתוכן