רונן מרדכי גרין – האם משתלם בכלל לקנות נכס מסחרי?

רונן מרדכי גרין

רונן מרדכי גרין הינו יזם נדל"ן מומחה בתחום הנדל"ן המסחרי-תיירותי, כעת הוא מסביר כי רכישת נכס מסחרי היא החלטה פיננסית גדולה. זה דורש הרבה מחקר ובדיקות רקע. כמו כן, עליך להיות מודע לסיכונים הכרוכים ברכישת כל נכס מסחרי.

לפי רונן מרדכי גרין, החלק המסוכן ביותר בקניית נכס מסחרי הוא כאשר אינך מצליח לברר את כל המידע שאתה צריך לדעת עליו לפני שאתה קונה אותו. יש הרבה עלויות נסתרות ולא ידועים שיכולים לעלות לאחר שכבר קניתם אותו.

ניתן להפחית את הסיכונים הכרוכים ברכישת נכס מסחרי על ידי ביצוע מחקר על החברה או האדם שמוכר את הנכס, הסתכלות על המכירות הקודמות שלהם ואימות המוניטין שלהם באינטרנט.

רכישת נכס מסחרי נתפסת לרוב כהשקעה נטולת סיכון. עם זאת, חשוב לקחת בחשבון את הסיכונים והיתרונות לטווח ארוך של רכישת נכס מסחרי.

הסיכונים ברכישת נכס מסחרי קשורים בעיקר למחיר הנכס, ריביות ותשואות שכירות. היזם רונן מרדכי גרין מציין כי כאשר בוחנים את הגורמים הללו, חשוב לשאול את עצמכם האם אתם מוכנים לקחת על עצמכם סיכונים אלו על מנת להשיג תשואות פוטנציאליות.

רכישת נכס מסחרי עשוי להיראות כמו רעיון טוב, אך חשוב לקחת בחשבון את הסיכונים. הסיכון בקניית נכס מסחרי הוא שאולי לא תוכל למכור אותו בסכום ששילמת עבורו. אם זה יקרה, אתה עלול להפסיד כסף על ההשקעה שלך. כדאי לשקול גם גורמים אחרים כמו מיקום ומצב הנכס. נכסים מסחריים יכולים להיות גם השקעות מסוכנות מכיוון שהם אולי לא שווים כמו שחשבתם במקור שהם יהיו שווים, מה שאומר שאתה עלול להפסיד כסף על ההשקעה שלך אם קנית בזמן הלא נכון או במחיר הלא נכון.

האם אפשר להפסיד מרכישת נכס מסחרי?

התשובה היא כן. אפשר להפסיד את הכסף שלך בקניית נכס מסחרי. אבל אם תהיו זהירים ותעשו את המחקר שלכם, תוכלו להימנע מהסיכונים הללו ועדיין לבצע השקעה טובה.

ע"פ דבריו של רונן מרדכי גרין נכסים מסחריים אינם כמו השקעות אחרות שבהן התשואות מובטחות ואין בכך סיכונים. השקעה מסוג זה דורשת יותר זמן, אנרגיה ומאמץ מאשר השקעות אחרות. נכסים מסחריים הם אפשרות השקעה מצוינת למי שמחפש להחזיר את השקעתם. עם זאת, לא תמיד קל להרוויח כסף מנכסים מסחריים.

הרעיון שאתה יכול להפסיד את כספך בעת רכישת נכס מסחרי אינו נכון. ישנן דרכים רבות בהן אנשים יכולים להשקיע בנכס מסחרי ולהרוויח מזה כסף.

אפשר להפסיד מקניית נכס מסחרי, אבל הסיכון מגיע עם התגמול. ישנן סיבות רבות מדוע אתה עלול להפסיד כסף על נכס מסחרי, כגון:

– הנכס לא שווק ו/או פורסם כהלכה

– הנכס היה בנוי ו/או מתוחזק בצורה גרועה

– השוכרים לא שילמו דמי שכירות בזמן או בכלל

האם משתלם לקנות נכס מסחרי? רונן מרדכי גרין עדיין מאמין שכן!

נכסים מסחריים הם אפשרות השקעה מצוינת עבור אנשים שרוצים להשקיע בנדל"ן. הם יכולים לספק לך הכנסה קבועה וגם לעזור לך לבנות עושר לאורך זמן.

נכס מסחרי הוא סוג של נדל"ן המשמש למטרות עסקיות ונמצא בדרך כלל במרכזים עירוניים, מחוזות קניות או אזורי תעשייה. הסוג הנפוץ ביותר של נכס מסחרי הוא בניין המשרדים, המציע שטחי משרדים להשכרה. סוגים אחרים של נכסים מסחריים כוללים חנויות קמעונאיות, מחסנים, בתי מלון ובנייני דירות.

נכסים מסחריים הם בדרך כלל השקעה טובה. עם זאת, חשוב לציין כי גורם הסיכון של השקעה בנכס מסחרי גבוה יותר משאר סוגי ההשקעות.

נכסים מסחריים נרכשים בדרך כלל משתי סיבות: לצורך השכרתם או לשימוש אישי. הכנסות השכירות המופקות מנכס מסחרי יכולות להיות אופציה אטרקטיבית בהשוואה להשקעות אחרות כגון מניות או אג"ח.

חשוב לציין כי אין לבצע השקעה בנכס מסחרי בצורה עיוורת מבלי לקחת בחשבון את כל הסיכונים הכרוכים בכך.

רונן מרדכי גרין ממשיך ומוסיף כי נכס מסחרי הוא השקעה שמניבה תשואה יציבה ואמינה. זה יכול לשמש למטרות עסקיות, מה שהופך אותו לבחירה טובה עבור משקיעים.

רוב השקעות הנדל"ן נחשבות כרווחיות. עם זאת, ישנם מקרים שבהם ההשקעה אינה מניבה את התשואות הרצויות ועלולה להוביל להפסדים כספיים. הגורם המרכזי בקביעה אם נכס מסחרי רווחי או לא הוא מיקומו של הנכס.

דילוג לתוכן