חברת בי גלובל (B-Global) בבעלותו של היזם יאיר בושרי: נדל"ן בקפריסין משתלם!

נדלן קפריסין

חברת בי גלובל (B-Global) בבעלותו של היזם יאיר בושרי מציעה דירות לרכישה בפריים לוקיישן בקפריסין. בדקנו את נושא השקעה זו ואלו הרשמים שלנו!

קפריסין היא יעד פופולרי עבור גולים ומשקיעים, במיוחד אלה המבקשים להקים את העסק שלהם באירופה.

כלכלת קפריסין תלויה במידה רבה בתיירות ובשירותים פיננסיים. המדינה חווה פריחה כלכלית גדולה מאז גילוי מאגרי הגז הטבעי בשנים האחרונות.

עם עלייה במספר התיירים והעסקים, הביקוש לנדל"ן גדל גם בקפריסין.

קפריסין היא יעד פופולרי עבור גולים ואנשי עסקים המעוניינים להקים את עסקיהם באירופה. למדינה יש כלכלה משגשגת, מסים נמוכים וחינוך איכותי.

בקפריסין, ישנן דרכים רבות עבור זרים לקנות נכס. יש גם שפע של אפשרויות עבור גולים המעוניינים לרכוש נכס בארץ. זרים הבוחרים בקפריסין כביתם יכולים ליהנות מהיתרונות של מגורים במקום בטוח ויפה עם מיסים נמוכים.

ממשלת קפריסין מחויבת למשוך השקעות זרות ולהגדיל את מספר הגולים המתגוררים בחופיה על ידי מתן הזדמנויות לרכישת נכסים במדינה.

קפריסין היא יעד פופולרי עבור אנשים שרוצים לחיות ולעבוד באיחוד האירופי. מיקומו, האקלים והתרבות הייחודיים שלו הופכים אותו למקום אטרקטיבי לחיות בו.

שוק הנדל"ן בקפריסין חווה כעת פריחה עקב זרם התיירים המבקר בקפריסין מדי שנה. הגידול בביקוש לנכסים מקשה על הרוכשים למצוא נכסים במחירים נוחים המתאימים לצרכיהם.

ממשלת קפריסין הצליחה להגדיל את התמ"ג שלה ב-6% על ידי קידום כלכלה מוכוונת תיירות יותר שהובילה לעלייה במחירי הנדל"ן ברחבי המדינה.

האם משתלם לתושב חוץ לקנות נכס בקפריסין?

קפריסין היא אחד היעדים הפופולריים ביותר עבור תושבי חוץ המעוניינים לרכוש נכס. עם החופים היפים שלה, חיי הלילה התוססים ויוקר המחיה הנמוך שלה, קפריסין הייתה מועדפת בקרב מטיילים רבים.

קשה לומר אם זה משתלם או לא. ישנם גורמים שונים המשפיעים על הרווחיות של רכישת נכס בקפריסין. גורמים אלה כוללים את מצב הנכס, מיקום ותוכניות עתידיות כגון אם הם מתכננים להישאר זמן רב יותר או לעזוב בקרוב.

שוק הנכסים בקפריסין פורח, אך לא תמיד משתלם לתושב חוץ לרכוש נכס בקפריסין. זרים רשאים לרכוש נכסים עם זאת, הם יצטרכו לשלם לפחות 3% משווי הנכס כמס על מחיר הרכישה.

ישנם גורמים רבים התורמים להצלחת השקעה בנכס בקפריסין. אחד החשובים שבהם הוא היציבות והביטחון של המדינה.

עבור תושבי חוץ, קפריסין מציעה הזדמנות כלכלית ייחודית. יוקר המחיה הנמוך הפך את החיים בקפריסין למשתלם יותר מאשר במדינות אחרות באירופה. בנוסף, מחירי הנכסים אינם גבוהים כפי שהם בלונדון, פריז או ניו יורק.

קפריסין היא יעד פופולרי עבור גולים רבים, כאשר כ-30% מאוכלוסייתה מורכבת מתושבים זרים. למעשה, כיום חיים בקפריסין למעלה ממיליון זרים, ומספר זה צפוי לעלות עוד יותר עד 2020.

מהו האיזור הכי משתלם בקפריסין לרכישת נדל"ן?

האזור הרווחי ביותר בקפריסין לרכישת נדל"ן הוא לימסול. יש לו את המחיר הממוצע הגבוה ביותר למ"ר, את מספר הנכסים הגבוה ביותר למ"ר ומספר הנכסים השני בגובהו לנפש.

לימסול היא עיר חוף באי קפריסין. הוא ממוקם בנקודה הדרומית ביותר של האי עם אוכלוסייה של כ-160,000 איש. העיר חווה לאחרונה תנופת בנייה גדולה עם מבנים חדשים שנבנים ברחבי לימסול כדי להתאים לאוכלוסייתה הגדלה.

האזור הרווחי ביותר בקפריסין לרכישת נכס הוא לימסול מכיוון שיש לו מחיר ממוצע גבוה למ"ר, מספר גבוה של נכסים למ"ר ומספר גבוה של נכסים לנפש.

האזור הרווחי ביותר בקפריסין לרכישת נדל"ן הוא לימסול. יש בה כ-300,000 תושבים ויוקר מחיה נמוך ב-3% מהממוצע האירופי.

בשנת 2018, הבית היקר ביותר בקפריסין נמכר ב-2 מיליון אירו. מחיר המכירה כולל גם שווי קרקע נוסף של מיליון יורו.

קפריסין היא אחד המקומות הטובים ביותר לקנות נכסים באירופה. יש לו יוקר מחיה נמוך ותמ"ג גבוה. לאי היסטוריה עשירה עם אתרים עתיקים רבים והוא ידוע בחופים היפים שלו, מזג האוויר החם והטבע המדהים שלו.

האזור הרווחי ביותר בקפריסין לרכישת נדל"ן הוא לימסול, שם המחיר הממוצע למטר מרובע נע בין 1,000 דולר ל-2,000 דולר. לימסול כונתה כ"בירת החיים הים תיכונית" בשל נמל התעופה הבינלאומי שלה ואטרקציות תרבותיות כמו מוזיאונים וגלריות.

דילוג לתוכן