ניהול מוניטין

ניהול מוניטין

מהו שירות ניהול מוניטין?

כיום, הפעילות העסקית והחברתית מתנהלת רובה ככולה באינטרנט ובאמצעותו. כל דבר שאנחנו נוגעים בו קשור בדרך זו או אחרת באינטרנט. הניהול היומיומי שלנו סובב סביב ג'ימייל, אאוטלוק,YNET, פייסבוק, WAZE, לינקדאין וכד'.

ניהול מוניטין בשל הקשר הרציף והמתמשך שיש לנו לרשת האינטרנט, קיימת נטייה להציף במידע את הרשת ובין היתר בהבעת דעה על מוצרים / שירותים ואנשים.
לעיתים קרובות, הבעת דעה אודות מוצר / שירות או אדם עשויים לפגוע במישהו. כאשר אותו מישהו (חברה או בעל עסק או אדם פרטי) הינם בעלי נוכחות דלה ברשת האינטרנט, כלומר, השם

בניית זהות אינטרנטית ברשת

כיום, אנחנו הרבה יותר מגוונים בתחומי העיסוק שלנו. כיום, הרבה אנשים נוטים להחליף מקצוע, ממקצוע אחד למקצוע אחר.
החלפת המקצוע, לעיתים, מצריכה "חילוף חומרים מהיר" כך שכאשר מחפשים מידע אודותינו, עדיף שיקבלו את המידע הנוגע לעיסוקנו הנוכחי, לפחות בתוצאות הראשונות, ולא את המידע אודות המקצוע הקודם שלנו.

הסרת אזכורים שליליים

כאשר מחפשים אודותיכם / אודות בית העסק שלכם, עולות תוצאה / תוצאות לא מחמיאות במנוע החיפוש. זה פוגע ביצירת הקשרים העסקיים והאחרים שלכם. לכן, פעילות מיידית בנושא זה תחסוך לכם מבוכה וביטול עסקאות אפשריות שיגרמו בסופו של דבר להפסד כלכלי משמעותי.

שירות ניהול מוניטין (יש הקוראים לשירות זה גם בשם "ניקוי מוניטין" או "הסרת אזכורים שליליים") מאפשר להסיר או לדחוק את התוצאות הלא מחמיאות שיש על גורם מסויים לשולי התוצאות במנוע החיפוש (לדחוק את התוצאה מהדף הראשון לדפים הפנימיים – הדף השני ומעלה).

למי נועד שירות ניהול המוניטין?

השירות נועד לבעלי עסקים, חברות ואנשים פרטיים (למרות שלאחרונה חלה תפנית משמעותית בכל הקשור לאנשים פרטיים, ברמה הגלובאלית, בעקבות פסיקה של בית משפט באירופה). כאשר אותם גורמים מופיעים תחת מילות מפתח המזוהות עם המותג שלהם ו/או עם השירות שלהם ותוצאות החיפוש מצביעות על כשל כלשהו בהתנהלותם, הם חייבים שירות שיאפשר להסיר "מפגע" זה לאור ההשפעה הישירה והעקיפה שלו עליהם וסביר להניח שתדמיתם (במילים אחרות "המוניטין שלהם") תיפגע בצורה זו או אחרת כאשר יבקשו לקשור קשר עסקי (אם כעובדים, מעבידים או בעלי עסקים לגיטימיים) עם גורם כלשהו.

הפער שבין מציצנות גרידא לבין "זכות הציבור לדעת" טומן בחובו הרבה שאלות שהמערכת המשפטית עוד לא נתנה את הדעת בכל מה שקשור לאינטרנט. קיימים כמובן דינים העוסקים בלשון הרע, הגנת הפרטיות וכדומה אך הפרשנות שניתנת להם על ידי בתי המשפט נבחנת לרוב בכלים מסורתיים במרחב ה"ניו אייג'" – וכאן הטעות שאנחנו נדרשים לגונן עליה ולתקן אותה.

אז אם אתם בעלי עסקים / אנשים פרטיים – צרו עימנו קשר עוד היום ונמליץ לכם על דרך הפעולה הנכונה עבורכם!

דילוג לתוכן