בניית אתרי תדמית בשלושה צעדים

בניית אתר

בניית אתרי תדמית בשלושה צעדים:

אתרי האינטרנט העסקיים מתחלקים כיום לשני סוגים עיקריים: אתרי תדמית בהם מוצגים הפרטים המקצועיים והטקסטים השיווקיים של העסק ובעליו, ואתרי מכירה או חנויות מקוונות בהם מתבקשים הגולשים 'לגהץ' כרטיסי אשראי בקניית מוצרי מדף (על פי רוב). מחקרים וסקרי אינטרנט מוכיחים שהגולשים באינטרנט הם חסרי סבלנות. הם רוצים מהר ועכשיו, והם רוצים להבין בקלות ובמהירות איך העסק שלך יכול לעזור להם לקבל מענה לצורכיהם. קוראים לזה 'תועלות'. עם תחרות כה גדולה על כל סוג של מוצר ושירות ועם סף גירוי נמוך כל כך של הגולשים, על האתר למלא את תפקידיו באופן חד וברור. אתר שלא בנוי נכון ולא נראה מזמין או אלגנטי, כמוהו כחנות עם חלון ראווה ריק.

  1. בונים לך מכירה:
    לקחת חברה אשר בונה אתרי תדמית שמסייעים במכירת מוצריך ואו שירותיך. לשם כך נדרש שיתוף פעולה של כמה אנשי מקצוע – כל אחד מהם מומחה בתחומו: אנשי התוכן או הקופירייטינג אמונים על כתיבת טקסטים שיווקיים ששמים דגש על הנקודות הנכונות, מנוסחים היטב וערוכים לתפארת, המעצבים הגרפיים מעניקים לאתר מראה מודרני שהופך את הגלישה באתר לנעימה, אלגנטית יותר, פשוטה ונוחה, והמתכנתים אחראים על חיבור כל המרכיבים יחדיו ליצירה מושלמת שניתן לגלוש אליה בהנאה גם מהטלפון הסלולרי, שכן נתוני הגלישה בארץ ובעולם מצביעים על עליה מתמדת בכמות הכניסות לאתרים דרך המובייל. לכן אנו מקפידים על בניית אתרי תדמית 'רספוניסיביים' שמגיבים היטב ומותאמים לטלפונים החכמים.
  2. מבנה, מראה ותוכן:
    רבים טועים כשהם חושבים שדי באתר תדמיתי בעל מראה זוהר. בבניית האתר שלך חברת '231' ממליצה שהתכנים בו יהיו מסודרים נכון, ערוכים ולא מעמיסים. יש לזכור שהגולשים רוצים לקבל את המידע במהירות ובקלות ותפקידו של התוכן הוא לעזור להם לעשות זאת, אחרת יעברו במהירות לאתר מתחרה. בבואנו לבנות את אתר התדמית שלך, אנחנו רוצים לעזור גם לגולשיך למצוא את מבוקשם במהירות וביעילות גם באמצעות המראה, גם באמצעות המבנה וגם באמצעות התוכן.אך גם הזמן משחק תפקיד, ובחלוף הזמן יתכן שיתעורר בך הצורך לערוך בו שינויים. לשם כך אנחנו מקפידים לבנות אתרי תדמית מודרניים ומודולריים. משמעות הדבר היא שניתנת לך האפשרות לארגן, לעצב ולסדר את אתר התדמית שלך לפי ראות עיניך, גם לאחר שסיימנו לבנות אותו ודרכינו נפרדות. הדינאמיות הזו שניתנת לך באמצעות גישה לממשק ניהול פנימי של האתר (מערכת ניהול תוכן) מאפשרת לך מגוון אפשרויות פעולה ועיצוב כגון: להחליף תמונות, לערוך תוכן, לשנות כותרות, לעדכן עמודים חדשים באתר, להסיר עמודים ישנים מהתפריט וכיוצא באלה.
  3. קוד פתוח ודום מתוח:
    חברות בניית אתרים רבות (מדי) בישראל בונות אתרים בקוד סגור במטרה 'לנעול' את לקוחותיהן וכדי שלא יוכלו לעזוב. שיטה קלוקלת זו נוגדת את תפיסת עולמנו ולכן כל האתרים שנבנים ב'231' נוצרים בקוד פתוח לטובת קהל לקוחותינו. כדי שתהליך התאמת אתר התדמית שלך יצליח לגרום לך ולעסקיך הצלחה ושביעות רצון, בחברת '231' אנחנו מקבלים את פניך בדום מתוח כבר בתחילת התהליך, כולל ייעוץ והכוונה כדי לתפור אתר תדמית על פי מידותיך בדיוק של מעצבים. בכך אנחנו רואים את הצלחתנו ואת הצלחתך. הדאגה ללקוח מתחילה ב'231' עם מתן שירות אישי מאיש הקשר שאחראי ללוות אותך כבר משלב אפיון האתר ועד לתום התהליך, כולל הדרכה מלאה לשימוש באתר עם עלייתו לאוויר. ניסיון עשיר ורשימה מרשימה של לקוחות מרוצים היא הערובה לכך שגם אתר התדמית שלך יהיה היהלום הבא שבכתר.

בניית אתרים – מערכת קוד פתוח

אנחנו ב 231 מאמינים בקוד הפתוח ועובדים רק עם מערכות ניהול תוכן מבוססות קוד פתוח.
בין מערכות התוכן מבוססות קוד פתוח תוכלו למצוא את : וורדפרס, ג'ומלה, דרופל, מג'נטו ועוד.
בשורה התחתונה, הקוד הפתוח נותן לך הלקוח שני דברים עיקריים:

  1. הוזלת עלויות – גם הוזלת עלויות הפיתוח עצמן וכן גם איחסון האתר זול יותר.
  2. החופש לבחור בחברת התכנות – בכל שלב אתה תוכל לבחור עם מי אתה עובד מכיוון שישנם אין ספור חברות שמאמינות בשיטה הזו, ומאחר וכל מערכות ניהול התוכן על קוד פתוח מגיעות עם דוקומנטציה מלאה.
    בעוד שבמערכות שנבנו בתוך חברות על קוד סגור, גם אם תרצה לעבור חברה, התהליך יהיה מפרך, שכן הקוד נכתב ע"י מתכנתי החברה ולא תמיד הם ישחררו לך את הגירסא המלאה של הקוד.

וורדפרס / WordPress

וורדפרס הינה מערכת ניהול האתרים שאנו ב 231 ממליצים עליה.
היתרונות שלה הן:

  1. קהילת מפתחים עצומה – ניתן לרכוש תוספים בעלויות נמוכות ולהטמיע אותן באתר, כגון – ניוזלטר, Yoast SEO, אינטגרציה מול רשתות חברתיות ועוד..
  2. גמישות – מדובר במערכת כ"כ גמישה, שפשוט אין דבר שלא ניתן לבצע עליה.
  3. הוספת סוגי תוכן – המערכת מגיעה עם 2 סוגי תוכן עיקריים , דפים ופוסטים, אבל ניתן להרחיב אותה לכל סוג תוכן , הצעות עבודה, לקוחות, פוטפוליו, ספקים ועוד.

רספונסיב דיזיין

מונח מאד חשוב בימינו, שמשמעותו שהעיצוב והתכנות של האתר מותאמים לכל סוגי המכשירים, ולמעשה רספונסיבי (נמצא בתגובה) לרוחב המסך של הגולש.
אין היום בארץ הרבה מעצבים שיודעים לעצב את האתר בגמישות רספונסיבית, אך לנו יש את הטובים ביותר.
מנסיוננו, בכל אתר בין 40%-60% מהגלישה לאתר מבוצעת דרך סמארטפונים וטאבלטים.

כלומר, אם האתר שלך אינו מותאם לגלישה ממובייל יקרו 2 אפקטים שאינם רצויים כתוצאה מנטישת הגולש:

  • איבוד לידים – כלומר לקוחות פוטנציאליים שהיו יכולים להשאיר את פרטיהם פשוט לא יעשו זאת.
  • Bounce Rating גבוה – גוגל יבחין כי הגולשים באתר "בורחים" ממנו ויסיק מסקנה כי הם לא מקבלים את התוכן שאותו חיפשו.
    גוגל "יעניש" את האתר ולא יקדם אותו למקומות גבוהים.

לא חבל?! בניית אתר מותאם למובייל היא MUST!!

יצירת אתר אינטרנט הוא עסק לא פשוט, בעיקר אם אתם מתחילים מאפס, אך הוא הכרחי היום לכל נותן שירות או מוכר מוצר – למעשה, אם אין לכם אתר אינטרנט אתם לעולם לא תצליחו להגדיל את היקף המכירות והעסקאות שלכם. בניית אתר אינטרנט מחייבת מחשבה, יצירתיות, תכנון ארוך טווח וכמובן קידום של האתר, ולכן, בניית אתרים מחייבת אתכם לעשות זאת בצורה חכמה. 231 בניית אתרים מקצועיים מאפשר לכם ליהנות מבניית אתר המותאם בדיוק אל הצרכים שלכם ומאופיין באופן כזה המתכתב עם המוצר שלכם או עם השירות שלכם, על מנת למקסם את הטראפיק אל האתר.

התאמת האתר אל התוכן
אם תכנסו אל אתרים באינטרנט תגלו כי כל אחד מהם נראה שונה, הן מבחינת העיצוב והן מבחינת סידור הטקסט. סביר להניח כי תוכלו למצוא אתרים שיותר חביבים לכם או נוחים לכם גלישה, ואתרים אחרים שפשוט לא מושכים אתכם וגורמים לכם לעזוב את האתר. התאמת האתר אל התוכן, אל השירות או אל המוצר הינו הכרחי על מנת לא לאבד לקוחות. לכן 231 בניית אתרים מכינה תוכנית מקדימה המשלבת בין תוכן לבין עיצוב בכדי להעניק לכם את האתר הטוב ביותר, אתר שיעבוד עבורכם ויביא לכם תוצאות בשטח.

התאמת האתר לממשקים שונים
מאחר והעולם שלנו לא מפסיק להתקדם, היום, מרבית התנועה אל האינטרנט נעשית באמצעות מוביילים או טאבלטים, זו הסיבה כי עם בניית האתר שלכם אתם חייבים ליצור אופציה המתאימה לגלישה בממשקים אלו. אחת האפשרויות המתקדמות ביותר בתחום זה הינו עיצוב דינאמי, כלומר, אתר רספונסיבי המגיב אל הממשק ממנו הגולש נכנס אל האינטרנט. 231 בניית אתרים מאפשרת לכם ליהנות מתאימות מלאה אל כל ממשקי הגלישה, על מנת שהגולשים שלכם לא יעזבו אתכם.

בעולם התחרותי של היום, אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לאבד גולשים, והתחרות רק הולכת וגדלה. 231 בניית אתרים מזמינה אתכם ליהנות מבנייה של אתר המותאם בדיוק אל הצרכים שלכם, ובדגש על קידמה, עיצוב ותוכן.

אתר האינטרנט של חברה הוא הפנים שלה. בתרגום אתר חייבים לשמור על תדמיתו גם בשפה אליה הוא מתורגם.
תדמית – שהיא חלק ממראה האתר ותוכנו חייבת להיות מותאמת  ומתורגמת קהל היעד.
אתר שקשת הצבעים שלו מכילה צהובים – יכול להראות במקום אחד כעויין, ובמקום אחר על פני הגלובוס להיתפס בצורה מאד חיובים.
ולכן כשמתרגמים חובר שיווקי, ואתרי אינטרנט בפרט חייבים לקחת הבדלים תרבותיים וקודי התנהגות מקומית בחשבון.

תרגום אתרי אינטרנט הוא חלק מתהליך לוקליזציה של עסקים ביעדים בינלאומיים חדשים.

כחלק  מתהליך הגלובליזציה שעובר עלינו, עסקים רבים נפתחים לעוד ועוד שווקים חדשים. בתהליך זה נדרשת התאמת כל החומר השיווקי של החברה לשוק במדינת היעד.

תרגום אתרי אינטרנט הנעשה בצורה מקצועית על ידי מתרגמים ששפת המקום היא שפת אימם מבטיח שמבנה האתר והאופטימיזציה שלו יישמרו גם לאחר תרגומו לשפה חדשה והתאמתו לקהל בארץ היעד.

ייתכן, שבתהליך תרגום האתר ייעשה גם שינוי בבניית האתר ויצטרכו לשנות בו חלקים מסוימים בהתאם לא רק לשפה המקומית, אלא גם לתרבות ולמנהגים שונים, המשפיעים על קהל היעד. בעולם גלובלי  השווקים פתוחים לכולם דרך רשת האינטרנט, אולם במחקרים הוכח, שגולשים נוטים לקנות מאתר הדובר את שפתם יותר מאשר יקנו מאתר שאינו מוצג בשפת אימם. כמו כן, הוכח שמבקרים אלו שוהים זמן רב יותר באתר המוצג בשפתם מאשר ישהו באתר בשפה זרה.

אתר המתורגם לשפה מקומית, אינו מתחשב רק בתרגום נאמן לשפת המקור. תרגום חומר שיווקי חייב להיות מותאם למקום , לקהל היעד, מנהגיו והקוד התרבותי השולט במקום. (הרי לא יעלה על הדעת לפרסם בחורה חשופה באתר המוצג לקהל דתי ושמרני בתורכיה, נכון?)

תרגום זה הוא חלק מתהליך הלוקליזציה ( התאמה למקום) והוא חייב להיעשות על ידי מי שמכיר את התרבות המקומית ולא רק את השפה עצמה. תהליך התרגום של אתר כולל בתוכו את בניית מילון המונחים, אשר נבנה על ידי מתרגם מקצועי.

דילוג לתוכן